myRENZbox Starterkit IPC (8” und 32”) – Documentatie en informatie voor bewoners en beheerders

myRENZbox Starterkit 8" und 32" IPC

Hartelijk dank dat u gebruik wilt gaan maken van de myRENZbox met de bedieningseenheid IPC! Hier vinden de bewoners en beheerders uitgebreide informatie, documentatie, handleidingen en films over de myRENZbox pakketkastenunit. Wij wensen u veel plezier met de myRENZbox!

Registreren bij de aanbieders van pakketdiensten

Het ontvangen van pakketten met de myRENZbox met de IPC besturingseenheid is mogelijk door een eenmalig opslagcontract af te sluiten met de gewenste pakketdienstverleners. Afhankelijk van de logistieke dienstverlener wordt dit ook gewenste locatie, gewenste afgifteplaats, afgiftevergunning, garagecontract, afgifte-OK, Mijn Keuze, leveringsvoorkeur of afgifteplaats genoemd.

Links naar opslagcontracten van de grootste aanbieders van pakketdiensten

>Post NL

>DHL

>DPD

  1. Meld u aan op de pagina “Aanmelden” of registreer u daar wanneer u nog niet over een account beschikt
  2. Open het menu “Bezorgvoorkeuren” en vervolgens bij “Niet thuis” kiezen voor “afgesproken plek” en sla de myRENZbox met persoonlijke PIN op als afleverlocatie
  1. Meld u aan via de pagina “Kundencenter” (klantencentrum) of registreer u daar wanneer u nog niet over een account beschikt
  2.  De myRENZbox met persoonlijke pin als opslaglocatie op “andere locatie” zetten
  1. Download het formulier voor registratie van de afleveringsovereenkomst hier of van de DPD website
  2. Vul het formulier in en geef de myRENZbox met persoonlijke PIN op als permanente afleverlocatie
  3. Stuur de toestemming voor afgifte per e-mail naar DPD

Renz Service- Hotline

Bij vragen of voor verdere ondersteuning staan we voor u klaar:

Telefoon +49 (0) 7144 / 88 67 550

E-mail service(at)renzgroup.de

Maandag – donderdag van 7:00 tot 17:00
vrijdag van 7:00 tot 14:00