myRENZbox Portaal

Voor bewoners

Met het myRENZbox-portaal kunnen bewoners het systeem vanuit hun luie stoel bedienen – van het beheren van persoonlijke gegevens tot het afgeven van bezorg- en ophaalbevoegdheden.

Handige bediening vanaf de bank

Het myRENZbox-portaal www.myrenz.com voor bewoners zorgt voor tijdbesparend gebruikersbeheer. Dankzij de geïntegreerde logistieke processen van DHL kunnen afleverautorisaties worden afgegeven aan deelnemende pakketdienstverleners. De transacties worden geregistreerd. Het is ook mogelijk om je eigen gegevens te beheren en een individuele PIN te genereren voor leveringen en ophalingen bij andere dienstverleners.

Voordelen:

  • Weergave van zendingsstatus (levering/ophaling)
  • Beheer van persoonlijke gegevens
  • Notificatiefunctie via e-mail, sms of pushbericht1) kan worden ingesteld
  • Activering/uitgifte van afgiftemachtigingen aan pakketdienstverleners
  • Genereren van individuele PIN-codes voor leveringen en ophalingen door andere dienstverleners (bijv. myRENZbox wasservice, lokale bezorgdiensten)
  • “Reclame, nee bedankt!” kan door de bewoner zelf worden ingesteld via www.myrenz.com op het digitale naamplaatje van de myRENZbox